divendres, 25 de març del 2016

Visitem Barcelona!!

Hola!!!
El Dijous 24 de març vam anar a Barcelona amb la Silvia i la Loveneet. Vam agafar el tren de les 8:30 del matí per aprofitar al màxim el dia i durant el camí pensavem què podiem visitar per no deixar-nos res. El primer que vam fer quan vam arribar va ser passejar per les rambles. "Quanta gent! No té res a veure amb Sta Coloma!", deia l'Oumoul ben sorpresa. Vam parar a la plaça de Catalunya i ens vam fer moltes fotos amb els coloms (Foto 1). Després vam decidir parar per esmorzar abans de continuar visitant la ciutat. Més tard, vam caminar fins al parc de la Ciutadella i ens vam estirar una estona a la gespa per descansar. Tot seguit, vam anar a veure l'enorme font del parc i també ens vam fer fotos allà (Foto 2,3 i 4). A l'Oumoul li encanten les fotos, és molt presumida! ;). Després vam seguir la nostra ruta pel port i fins la platja de la Barceloneta. Tot i que l'aigua estava congelada, vam ficar-hi els peus! La platja estava plena de gent i hi havia surfistes que aprofitaven les onades i el bon dia que feia. A la Loveneet li va encantar perquè era la primera vegada que veia el mar. Com que portavem tot el matí caminant i ja teniem gana, vam anar a dinar al centre comercial Maremagnum. Just després vam caminar fins l'estació de tren per agafar el que ens portava a casa. Va ser un dia genial i les nenes s'ho van passar molt bé ja que va ser una experiència nova!